ficu ficu
733
BLOG

Czy Tusk i Kaczyński to ruscy agenci wpływu ???

ficu ficu Polityka Obserwuj notkę 10

Oczywiście ten tytuł to prowokacja z mojej strony. Klikając w niego jak najczęściej potwierdzi się tylko fakt, że dzisiejsza polityka nie jest oparta na merytorycznej dyskusji, a opiera się wyłącznie na emocjach ludzkich. A więc ciągle polityczna klasa próżniacza nie musi się martwić trudnymi tematami gospodarczymi, które w przyszłości będą miały ogromny wpływ na życie mojego pokolenia, moich dzieci oraz wnucząt. A obecnie politycy mogą wyłącznie zajmować się tematami dotyczącymi elity politycznej dzisiejszej Polski, która rozgrzewa do czerwoności ogromną rzeszę wyborców. Smutne jest tylko że rachunek zaniedbań zapłaci za to moje pokolenie.

PS. Tym wszystkim którzy już kliknęli i doszli do tego miejsca polecam mój poprzedni wpis

ficu
O mnie ficu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka